ARUSAAMISE AGENTUURI KOOLITUSED

Ligipääsetavuse tööriistad: selge ja lihtne keel

Koolitusel õpid, kuidas kasutada lihtsat ja selget keelt ligipääsetavuse tööriistadena.
keyboard-70506_1920
55 Students enrolled
Course details
Lectures : 35
Quizzes : 4
Level : Selges keeles
  • Description

Tere tulemast Arusaamise Agentuuri veebikoolitusele!  Praegu osaled koolitusel, mis tutvustab selget ja lihtsat keelt. 

Iga peatüki lõpus on ülesanded, mis aitavad sul teadmisi kontrollida. Kui oled ülesanded vähemalt 75% ulatuses õigesti sooritanud, saad diplomi. 

Koolituse lõpus on tagasiside ankeet. Palun anna meile tagasisidet.

Koolitusmaterjale saad kas ise lugeda või lasta need ette lugeda Eesti Keele Instituudi kõnerobotil.

Veebikoolitusel saad osaleda endale sobivas tempos ning vajadusel võid peatükke mitu korda läbida, et õpitu paremini meelde jääks.

Soovime sulle meeldivat õppimist ja kasulikke teadmisi!

Kui soovid Arusaamise Agentuuriga ühendust võtta, saada meile kiri aadressil info@arusaamiseagentuur.ee. 

Koolitust rahastas Kodanikuühiskonna Sihtkapital.

KÜSKi logo

Share
Tasuta • Certificate included
Tasuta
Ligipääsetavuse tööriistad: selge ja lihtne keel
KANTSELIIT
Layer 1